Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN

PDF
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 1 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 2 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 3 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 4 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 5 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 6 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 7 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 8 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 9 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 10 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 11 - Autoline
Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN | Image 12 - Autoline
Cette annonce vous intéresse ?
1/12
PDF
15 200 €
Prix net HT
≈ 16 880 $US
≈ 157 500 MAD
Contacter le vendeur
Marque: MAN
Modèle: 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN
Année: 2000-12
Date de 1ère immatriculation: 2000-12-18
Kilométrage: 505 000 km
Capacité de charge: 26 200 kg
Poids net à vide: 8 800 kg
Poids total en charge: 35 000 kg
Localisation: Pays-Bas Meerkerk6507 km to "United States/Columbus"
Identifiant dans le stock du vendeur: SN 57820506
Mise en ligne: plus d'un mois
Description
Réservoir de carburant: 300 l
Moteur
Puissance: 409 ch (301 kW)
Carburant: diesel
Volume: 11 957 cm³
Nombre de cylindres: 6
Euro: Euro 2
Boîte de vitesses
Type: boîte manuelle
Nombre de vitesses: 16
Essieux
Nombre d'essieux: 4
Configuration de l'essieu: 8x4
Suspension: ressort/ressort
Empattement: 4 100 mm
Roues jumelées
Premier essieu: 315/80R22,5, freins - à disques
Deuxième essieu: 315/80R22,5, freins - à disques
Troisième essieu: 315/80R22,5, freins - à tambour
Quatrième essieu: 315/80R22,5, freins - à tambour
Freins
Système ABS
Cabine et confort
Rétroviseurs électriques
Rétroviseur chauffant
Pare-soleil
Options supplémentaires
Chauffage des sièges
Multimédia
Autoradio: CD
Dispositifs de sécurité
Limiteur de vitesse
Blocage du différentiel
Équipement supplémentaire
Prise de force (PDF)
État
État: d'occasion
Informations supplémentaires
Couleur: jaune

Informations supplémentaires — Camion châssis MAN 35.414 VF-TM 8x4 FULL STEEL CHASSIS (6-CILINDER HEADS / ZF16 MAN

Français
= Additional options and accessories =

- 400 Liter Fueltank
- Controlled slip differential
- DRUM BRAKES
- Hub reduction
- Luxery driversseat
- Main switch
- STEEL SUSPENSION
- ZF16 gears manual

= Remarks =

GOOD CONDITION HEAVY DUTY M.A.N. 35.414 (F2000) 8x4, (EURO 2) FULL STEEL SUSPENSION CHASSIS WITH REDUCTION AXLES & MANUAL GEARBOX! !
410HP, EURO 2, 6 CILINDER ENGINE!! (6-CILINDERHEADS!)
16-GEARS MANUAL GEARBOX!!
FULL STEEL SUSPENSION!!
REDUCTION AXLES!!
2x P.T.O.!!
ETC.!!

LENGTH CHASSIS BEHIND CABIN; Ca. 5.60 M.!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING & DRIVING CONDITION, READY FOR THE HEAVY CONSTRUCTION JOBS!!

MORE M.A.N. 4x2 / 6x2 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, TRANSIT REGISTRATION, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN CHECK ALSO OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/80R22,5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction

Functional
Cargo space capacity: 300 l
Make of bodywork: ZF

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Sales Department or Erik Engel for more information
= Plus d'options et d'accessoires =

- Différentiel d'écartement
- LAMES
- Réduction au moyeu

= Remarques =

GOOD CONDITION HEAVY DUTY M.A.N. 35.414 (F2000) 8x4, (EURO 2) FULL STEEL SUSPENSION CHASSIS WITH REDUCTION AXLES & MANUAL GEARBOX! !
410HP, EURO 2, 6 CILINDER ENGINE!! (6-CILINDERHEADS!)
16-GEARS MANUAL GEARBOX!!
FULL STEEL SUSPENSION!!
REDUCTION AXLES!!
2x P.T.O.!!
ETC.!!

LENGTH CHASSIS BEHIND CABIN; Ca. 5.60 M.!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING & DRIVING CONDITION, READY FOR THE HEAVY CONSTRUCTION JOBS!!

MORE M.A.N. 4x2 / 6x2 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, TRANSIT REGISTRATION, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN CHECK ALSO OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22,5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%

Pratique
Capacité espace de chargement: 300 l
Marque de construction: ZF

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: bon
Afficher tout le texte
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Диференциал с ограничено приплъзване
- Колесен редуктор
- Diferenciál s brzdou
- Omezený rozdíl v prokluzu
- Redukce náboje
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 400 Liter Dieseltank
- BLATT GEFEDERT
- Comfortsitze Fahrer
- Differentialsperre
- Haubtschalter
- Nabenreduktion
- ZF16 Getriebe Handgeschalter

= Anmerkungen =

GOOD CONDITION HEAVY DUTY M.A.N. 35.414 (F2000) 8x4, (EURO 2) FULL STEEL SUSPENSION CHASSIS WITH REDUCTION AXLES & MANUAL GEARBOX! !
410HP, EURO 2, 6 CILINDER ENGINE!! (6-CILINDERHEADS!)
16-GEARS MANUAL GEARBOX!!
FULL STEEL SUSPENSION!!
REDUCTION AXLES!!
2x P.T.O.!!
ETC.!!

LENGTH CHASSIS BEHIND CABIN; Ca. 5.60 M.!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING & DRIVING CONDITION, READY FOR THE HEAVY CONSTRUCTION JOBS!!

MORE M.A.N. 4x2 / 6x2 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, TRANSIT REGISTRATION, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN CHECK ALSO OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22,5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%

Funktionell
Inhalt des Laderaums: 300 l
Marke des Aufbaus: ZF

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Sales Department oder Erik Engel, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Navreduktion
- Spærredifferentiale
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80R22,5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%

Funktionelle
Lastrumskapacitet: 300 l
Karosserifabrikat: ZF

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Diferencial con deslizamiento limitado
- Diferencial de deslizamiento
- Reducción de buje

= Comentarios =

GOOD CONDITION HEAVY DUTY M.A.N. 35.414 (F2000) 8x4, (EURO 2) FULL STEEL SUSPENSION CHASSIS WITH REDUCTION AXLES & MANUAL GEARBOX! !
410HP, EURO 2, 6 CILINDER ENGINE!! (6-CILINDERHEADS!)
16-GEARS MANUAL GEARBOX!!
FULL STEEL SUSPENSION!!
REDUCTION AXLES!!
2x P.T.O.!!
ETC.!!

LENGTH CHASSIS BEHIND CABIN; Ca. 5.60 M.!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING & DRIVING CONDITION, READY FOR THE HEAVY CONSTRUCTION JOBS!!

MORE M.A.N. 4x2 / 6x2 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, TRANSIT REGISTRATION, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN CHECK ALSO OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22,5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%

Funcional
Capacidad de carga: 300 l
Marca carrocería: ZF

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Ograničeni diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Kerékagy-áttétel
- Korlátozott csúszáskülönbség
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Differenziale a slittamento controllato
- Differenziale a slittamento limitato
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

- 2x Schijnwerper boven zonneklep
- 16 versnellingen handgeschakeld
- 400 Liter brandstoftank
- BLADGEVEERD
- Hoofdstroom schakelaar
- Luchtgeveerde bijrijderstoel
- Luxe chauffeurstoel
- Naaf reductie
- Sperdifferentieel
- TROMMEL REMMEN
- ZF16 handgeschakeld

= Bijzonderheden =

GOOD CONDITION HEAVY DUTY M.A.N. 35.414 (F2000) 8x4, (EURO 2) FULL STEEL SUSPENSION CHASSIS WITH REDUCTION AXLES & MANUAL GEARBOX! !
410HP, EURO 2, 6 CILINDER ENGINE!! (6-CILINDERHEADS!)
16-GEARS MANUAL GEARBOX!!
FULL STEEL SUSPENSION!!
REDUCTION AXLES!!
2x P.T.O.!!
ETC.!!

LENGTH CHASSIS BEHIND CABIN; Ca. 5.60 M.!!

TRUCK IS IN GOOD WORKING & DRIVING CONDITION, READY FOR THE HEAVY CONSTRUCTION JOBS!!

MORE M.A.N. 4x2 / 6x2 / 6x4 / 8x4 (CONSTRUCTION) TRUCKS IN STOCK FOR SALE!! (>75 TRUCKS/TRAILERS IN STOCK)!!

PLEASE CHECK OUR WEBSITE; afficher les coordonnées

SHIPMENT, TRANSIT REGISTRATION, STACKING, TRANSPORT OR LOADING?, NO PROBLEM FOR US, WE ARE AN "ONE STOP SHOP" COMPANY!!

YOU CAN CHECK ALSO OUR COMPANY MOVIE ON YOUTUBE FOR THE FIRST IMPRESSION!! ( afficher les coordonnées )

ENGEL TRUCKS; "YOUR GLOBAL TRADING PARTNER"

= Bedrijfsinformatie =

ENGEL TRUCKS B.V. the “One Stop Shop” trading partner in Holland. We are selling vehicles over more than 75 countries in the world!

We can offer you the total package for the truck business like;
• Sales of new-/used trucks/trailers/vans (more than 70 vehicles in stock!!).
• Sales of all kind of trucks parts (new or used).
• Loading/stacking for shipment or transport.
• Shipment, all over the world.
• Transport of your vehicles inside Europe.
• Custom-/export documents.
• Repair of all vehicles in our Workshop.
• Etc.

That’s why ENGEL TRUCKS B.V. is your real “GLOBAL TRADING PARTNER”.

Please contact us for all our possibilities or check our website afficher les coordonnées

Looking forward doing business with you!!

afficher les coordonnées

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22,5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%

Functioneel
Inhoud laadruimte: 300 l
Merk opbouw: ZF

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Sales Department of Erik Engel
- Differensial med begrenset sperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym – szpera
- Redukcja piasty

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22,5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%

Funkcjonalność
Zawartość ładowni: 300 l
Marka konstrukcji: ZF

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Diferencial de deslizamento controlado
- Diferencial de deslize limitado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22,5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%

Funcional
Capacidade do espaço de carga: 300 l
Marca da carroçaria: ZF

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
- Butuc reductor
- Diferențial cu patinare controlată
- Diferențial cu patinare limitată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дифференциал с повышенным внутренним сопротивлением
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80R22,5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%

Функциональность
Объем грузового отсека: 300 l
Марка кузова: ZF

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Diferenciál s obmedzeným preklzávaním
- Redukcia náboja
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentialbroms
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF16 MANUAL GEARBOX, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22,5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%

Funktionell
Lastutrymmets kapacitet: 300 l
Fabrikat av karosseri: ZF

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
- Kilitli diferansiyel
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Important
L'offre est présentée uniquement à titre informatif. Veuillez contacter le vendeur pour plus d'informations.
Conseils concernant l'achat
Conseils de sécurité
Vérification du vendeur

Si vous décidez d'acheter un véhicule ou du matériel à bas prix, assurez-vous que vous communiquez avec un vendeur réel. Cherchez autant d'informations sur le propriétaire que possible. Un escroc peut se faire passer pour une société réelle. En cas de doute, contactez-nous en utilisant le formulaire de commentaires afin que nous effectuions un contrôle supplémentaire.

Vérification du prix

Avant d'effectuer un achat, étudiez attentivement plusieurs offres de vente afin de connaître le coût moyen du modèle de véhicule ou d'équipement que vous avez choisi. Si le prix de l'offre qui vous intéresse est très inférieur aux offres similaires, réfléchissez bien. Une différence de prix considérable peut indiquer la présence de défauts cachés ou une tentative d'escroquerie.

N'achetez pas de produits dont le prix est trop différent du prix moyen de produits similaires.

Ne consentez pas à payer une caution ou une avance douteuse. En cas de doute, n’hésitez pas à demander des précisions, des photos et des documents supplémentaires, vérifier l'authenticité des documents ou encore poser des questions.

Prépaiement douteux

C'est l'arnaque la plus répandue. Des vendeurs malhonnêtes peuvent demander une avance sur le montant total pour « réserver » votre achat. De cette manière, ils peuvent recueillir un montant considérable, puis disparaître.

Des variantes de cette fraude peuvent être :
  • Faire un prépaiement sur la carte
  • N'effectuez pas de prépaiement sans établir de documents confirmant le transfert d'argent si le vendeur vous semble suspect au cours de vos échanges.
  • Transfert de l'argent sur le compte séquestre
  • Méfiez-vous de ce genre de demandes, il est très probable que vous soyez en train de communiquer avec un fraudeur.
  • Virement sur le compte d'une société avec un nom similaire
  • Soyez vigilant(e), des fraudeurs peuvent se faire passer pour des entreprises connues en introduisant des modifications mineures dans le nom. Ne transférez pas d'argent en cas de doute sur le nom de l'entreprise.
  • Substitution de ses propres coordonnées dans la facture d'une entreprise réelle
  • Avant d'effectuer le virement, vérifiez que les coordonnées indiquées sont exactes et qu'elles appartiennent à l'entreprise indiquée.
Vous avez trouvé une arnaque ?
Faites-le-nous savoir
Conseils de sécurité
PDF
Vous vendez des machines et des véhicules ?
Avec nous, c'est possible !
Annonces similaires
13 200 € ≈ 14 660 $US ≈ 136 800 MAD
1999
934 000 km
Puissance 409 ch (301 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 17 770 kg Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Meerkerk
Contacter le vendeur
25 000 € ≈ 27 760 $US ≈ 259 100 MAD
2000
353 614 km
Euro Euro 2 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Alkmaar
Contacter le vendeur
8 500 € ≈ 9 440 $US ≈ 88 090 MAD
2001
702 749 km
Puissance 360 ch (265 kW) Euro Euro 3 Capacité de charge 10 500 kg Configuration de l'essieu 4x2 Suspension pneumatique/pneumatique
Pays-Bas, Oirschot
Contacter le vendeur
11 000 € ≈ 12 220 $US ≈ 114 000 MAD
2001
510 293 km
Puissance 409 ch (301 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 14 880 kg Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Susteren
Contacter le vendeur
Prix sur demande
2000
Pays-Bas, Winterswijk
Contacter le vendeur
14 800 € ≈ 16 440 $US ≈ 153 400 MAD
2003
739 000 km
Euro Euro 3 Carburant diesel Capacité de charge 27 360 kg Configuration de l'essieu 8x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Meerkerk
Contacter le vendeur
Prix sur demande
1998
593 794 km
Puissance 460 ch (338 kW) Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x4
Pays-Bas, Maarssen
Contacter le vendeur
14 900 € ≈ 16 550 $US ≈ 154 400 MAD
2000
949 400 km
Puissance 460 ch (338 kW) Euro Euro 3 Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x6 Suspension ressort/ressort
Pologne, Kotlin
Contacter le vendeur
11 000 € ≈ 12 220 $US ≈ 114 000 MAD
1999
Carburant diesel Capacité de charge 17 000 kg Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Susteren
Contacter le vendeur
13 900 € ≈ 15 440 $US ≈ 144 100 MAD
2000
455 055 km
Puissance 360 ch (265 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x4 Suspension pneumatique/pneumatique
Allemagne, Bovenden
Contacter le vendeur
8 200 € ≈ 9 107 $US ≈ 84 980 MAD
1999
911 000 km
Puissance 231 ch (170 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 5 470 kg Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Meerkerk
Contacter le vendeur
14 900 € ≈ 16 550 $US ≈ 154 400 MAD
2001
931 471 km
Puissance 280 ch (206 kW) Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Mook
Contacter le vendeur
5 500 € ≈ 6 108 $US ≈ 57 000 MAD
2001
1 005 594 km
Puissance 220 ch (162 kW) Euro Euro 3 Carburant diesel Capacité de charge 8 495 kg Configuration de l'essieu 4x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Susteren
Contacter le vendeur
13 000 € ≈ 14 440 $US ≈ 134 700 MAD
2016
750 000 km
Puissance 440 ch (323 kW) Euro Euro 6 Configuration de l'essieu 6x2
Pays-Bas, Alkmaar
Contacter le vendeur
Prix sur demande
2002
Pays-Bas, Winterswijk
Contacter le vendeur
Prix sur demande
1998
145 392 km
Puissance 460 ch (338 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x2
Pays-Bas, Maarssen
Contacter le vendeur
16 900 € ≈ 18 770 $US ≈ 175 100 MAD
2018
560 549 km
Puissance 360 ch (265 kW) Euro Euro 6 Carburant diesel Capacité de charge 7 795 kg Configuration de l'essieu 4x2
Pays-Bas, Vuren
Kleyn Trucks
depuis 21 ans sur Autoline
Contacter le vendeur
16 500 € ≈ 18 320 $US ≈ 171 000 MAD
1997
305 531 km
Puissance 200 ch (147 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 14 500 kg Configuration de l'essieu 6x4 Suspension ressort/ressort
Pays-Bas, Susteren
Contacter le vendeur
7 950 € ≈ 8 829 $US ≈ 82 390 MAD
2003
117 621 km
Puissance 280 ch (206 kW) Euro Euro 3 Carburant diesel Configuration de l'essieu 6x2 Suspension ressort/pneumatique
Pays-Bas, Zaandam
Contacter le vendeur
camion châssis MAN 35.403 8X8
1
VIDÉO
22 000 € ≈ 24 430 $US ≈ 228 000 MAD
2000
670 000 km
Puissance 403 ch (296 kW) Euro Euro 2 Carburant diesel Capacité de charge 20 000 kg Configuration de l'essieu 8x8 Suspension ressort/ressort
Pologne, Pionki
Contacter le vendeur